| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Popularna ekonomija |
| Izdavač | Binoza press |
| Prevoditelj | Dunja Vražić-Stejskal |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9799536920098 |
| ISBN10 | 9536920093 |
| Godina | 2003 |
| Broj stranica | 347 |
| Format | 22 cm |
| Obavijest |
7,70 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
John Howkins vodeći je američki stručnjak za kreativne poslove i savjetnik u TimeWarneeru, IBM-u, na Sky TV i mnogi drugim kompanijama. U svojoj knjizi govori o kreativnosti i kako je pretvoriti u novac, kapital i profit. Nije važno samo imati dobru ideju - važno je što s njom učiniti. Howkins iznosi i osnovna pravila za uspjeh kao što su: Izumite sami sebe; Budite vlasnik svojih ideja; Naučite što su autorska prava i patenti; Učite bez prestanka... itd. (JŽ)