Bernard Liautaud, Mark J.Hammond - E-poslovna inteligencija : kako informacije pretvoriti u znanje, a znanje u profit

E-poslovna inteligencija : kako informacije pretvoriti u znanje, a znanje u profit
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Popularna ekonomija
Izdavač Prudens consilium
Prevoditelj Ksenija Jurišić
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789539548801
ISBN10 9539548802
Godina 2006
Broj stranica 279
Format 24,5 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Zašto kompanija mora biti inteligentna? Inteligentno poduzeće - ono koje brže donosi kvalitetnije odluke i nadmudruje svoje konkurente - u mogućnosti je briljirati i udovolji prirodnom instinktu pobjeđivanja. Inteligentno je poduzeće sve češća pretpostavka ne samo za pobjedu, već ponajprije i za sudjelovanje u natjecanju... 

Kako poduzeća dolaze do inteligencije koju zahtjeva internetsko gospodarstvo? Kako ona koriste inteligenciju za kultiviranje lojalnosti kupaca i poticanje dobiti? Kako nadmudruju konkurenciju? 

Odgovore je moguće pronaći u podacima. Podaci pokreću poslove. Poslovi se ubrzavaju informacijama, a olimpijske rekorde postižu inteligencijom. Podaci, informacije, inteligencija. U čemu je razlika? 

Inteligencija uzdiže informacije na višu razinu unutar organizacije. Podaci i informacije su stvari. Inteligencija je organska, izvedena iz informacija, doprinosi organizacijskom stanju koje se može okarakterizirati kao kolektivna inteligencija. Inteligencija proizlazi iz cjelovitog prosuđivanja informacija, prošlih djelovanja i mogućnosti. Jednom stvorena, ta inteligencija sklona je širiti se kroz organizaciju. Određen broj pojedinaca kojima je zajednički uvid u poslovni proces postaju vrlo moćna snaga…

Bernard Liautaud, predsjednik i CEO Business Objectsa osigurava novi model za maksimiziranje informacija. Usredotočujući se na tri glavna područja e-business intelligenca - intranet, extranet i odnosi među tvrtkama (business to-business - B2B), Liautaud opisuje najnovije strategije za pristupanje, analizu i podjelu podataka tvrtke. Vitalna veza za tvrtke koje traže da se natječu u novoj informacijskoj ekonomiji, knjiga “e-Business Intelligence” je svaki menadžerski odgovor na što, zašto i kako s business intelligenceom danas.