| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Popularna ekonomija |
| Izdavač | "Katarina Zrinski" |
| Prevoditelj | Aleksandra Mihaljević |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789536416929 |
| ISBN10 | 9536416921 |
| Godina | 2003 |
| Broj stranica | 264 |
| Format | 21 cm |
| Obavijest |
8,58 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Čemu ova velika knjiga? Čemu opsežna rasprava o Čaroliji velikih ideja! Ove će godine biti objavljeno dvanaest tisuća knjiga. Čemu još jedna?
Dopustite mi da vas nakratko uputim u situaciju.
Prije nekoliko godina prisustvovao sam iznimno dojmljivom susretu trgovaca. Potpredsjednik zadužen za marketing te kompanije bio je veoma uzbuđen. Želio je nešto dokazati. S njim je na podiju bio vodeći predstavnik organizacije, naoko sasvim običan momak, koji je tijekom netom završene godine zaradio nešto manje od 60.000 dolara. Zarada ostalih predstavnika u prosjeku je iznosila 12.000 dolara.
Spomenuti je direktor skupim postavio izazov. Evo što je rekao: "Želim da dobro promotrite Harryja. Pogledajte ga! Što to, dakle, Harry ima što vi ostali nemate? Harry je zaradio pet puta više od prosjeka, no je li Harry i pet puta pametniji? Ne, testovi našeg osoblja ne pokazuju to. Provjerio sam. Ti testovi pokazuju da je Harry na tom području posve prosječan.
Je li Harry radio pet puta više od vas ostalih? Ne - izvješća tvrde da nije. Zapravo, on je mnogo češće uzimao slobodne dane.
Je li Harry radio na boljem području? Ponovno moram reći da nije. Podaci govore da je riječ o prosječnom području. Je li Harry bolje obrazovan? Zdraviji? Ponavljam: nije. Harry je u svemu prosječan koliko to prosječan čovjek može biti, osim u jednome.
Razlika između Harrvja i ostalih," rekao je potpredsjednik, "jest u tome što je Harry imao pet puta veće ideje."
Tada je nastavio dokazivati da uspjeh nije toliko određen veličinom čovjekova mozga koliko veličinom njegovih ideja.