| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Poduzetništvo | 
| Izdavač | Hrvatska sveučilišna naklada | 
| Prevoditelj | - | 
| Vrsta uveza | Meki | 
| ISBN13 | 9789531692762 | 
| ISBN10 | 9531692769 | 
| Godina | 2016 | 
| Broj stranica | 160 | 
| Format | 24 cm | 
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me | 
"Poduzetništvo u kreativnim industrijama" Simone Goldstein spaja tradicionalno s kategorijom kreativnoga (s naglaskom na nematerijalno) i poduzetničkoga (s naglaskom na stvaranje materijalnog doprinosa).
Knjiga je sistematičan prikaz i pregled istraživanja kreativnih industrija. Muzeji, galerije, književnost, izdavaštvo, kazališna, glazbena, plesna, općenito scenska ili filmska produkcija, dizajn, arhitektura, digitalni sadržaji, moda, gastronomija, oglašavanje i odnosi s javnošću, dio su onoga što se podrazumijeva pod pojmom kreativnih industrija.
Autorica definira što su kreativne industrije, koje su njihove zajedničke karakteristike, slabosti, komercijalni potencijal kakav je njihov značaj za gospodarski rast i društveno blagostanje. Knjiga objedinjuje i donosi primjere uspješne prakse u sustavnom vođenju i poticanju kreativnih industrija u svijetu.
U središtu interesa autorice ocjena je stanja, procjena potreba i mogućnost razvoja kreativnih industrija u Hrvatskoj čemu autorica pristupa holistički, stvarajući sintezu i pregled financijske, institucionalne, pravne, obrazovne i tehnološke infrastrukture i regulative relevantne za kreativne industrije.
Ovo je djelo višestruko važno u aktualnoj gospodarskoj situaciji u RH: prvo, osvještava važnost, mogućnosti te prilike koje kreativne industrije mogu ponuditi hrvatskoj ekonomiji, a posebice u krizi. Autorica zagovara kreativne industrije kao inovativni odgovor na krizne situacije poput naftne krize stimulirala zaokret na energetsku učinkovitost i industrijalizaciju održivih izvora energije; drugo, promovira ideju poduzetništva i komercijalizacije kulturnih, kreativnih i ostalih neopipljivih sadržaja prema društveno odgovornom i korisnom poslovanju; pobuđuje dijalog stručnjaka, poduzetnika, vlade i lokalne uprave; treće, uočenu odsutnost ekonomske valorizacije i politike za ovaj sektor na nacionalnoj, regionalnoj, lokalnoj razini, odsustvo povezanosti ovog sektora s drugim sektorima (npr. obrazovanje za upravljanje kreativnom klasom, tehnologija i diseminacija kreativnih sadržaja), knjiga nadopunjuje ocjenom stanja, definiranjem potreba, prikazom modela i primjera rješavanja uočenih jazova u zemljama koje su globalno prepoznate kao lideri u rješavanju kontroverzi vezanih uz kreativne industrije i kreativnu ekonomiju. Ovo djelo identificira i daje preporuke vezane uz razvoj kreativnih industrija u Republici Hrvatskoj.
Knjiga će biti zanimljiva stručnjacima i profesionalcima zaposlenima u kreativnim industrijama, poslovnom menadžmentu, nositeljima lokalne ili javne uprave, predstavnicima vladinih strategija, politika i programa, obrazovnom sektoru, konzultantima, te široj javnosti koja je korisnik i sukreator kreativne ekonomije.