Goran Marić - Upravljanje poslovnim procesima

Upravljanje poslovnim procesima
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Menadžment
Izdavač Školska knjiga
Prevoditelj -
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789530303447
ISBN10 9530303440
Godina 2006
Broj stranica 348
Format 25 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Knjiga upućuje na važnost i složenost poslovnoga, odnosno industrijskog tržišta i nužnost marketinškoga pristupa upravljanju poslovnim procesima, ali istodobno i na kompleksnost poslovnoga tržišta i važnost pregovaračkih znanja i vještina kao preduvjeta svih poslovnih aktivnosti. Autor znalački razrađuje problematiku ponašanja kupaca na tržištu poslovne potrošnje te analizira sve čimbenike koji utječu na razvijanje odgovarajuće strategije marketinga na tržištu poslovne potrošnje. Knjiga je namijenjena studentima dodiplomskih i poslijediplomskih studija iz područja menadžmenta i poslovnog marketinga, da bi se na jednome mjestu sjedinila sustavno razrađena građa iz nekih specifičnih područja marketinga na tržištu poslovne potrošnje (kao što su teorijska podloga poslovnog marketinga i tržišta poslovne potrošnje, istraživanje tržišta u poslovnome marketingu, razvoj i primjena marketinške strategije, ponašanje kupaca, teorijska razmatranja poslovnih odnosa na tržištu poslovne potrošnje te, kao poseban doprinos, razmišljanja nekih iskusnih hrvatskih gospodarstvenika i gospodarskih znanstvenika i stručnjaka vezanih uz poslovne odnose) kao jednu od presudnih determinanti ostvarivanja uspješnog upravljanja poslovni procesima, ali i uspješnom ostvarenju marketinških i ukupnih poslovnih rezultata.