Luiz Moutinho ... et al. - Strateški menadžment u turizmu

Strateški menadžment u turizmu
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Menadžment
Izdavač Masmedia
Prevoditelj Duško Čavić
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789531574679
ISBN10 9531574677
Godina 2005
Broj stranica 494
Format 24 cm
Obavijest 12,91
knjiga nije dostupna Obavijesti me

"Knjiga Strateški menadžment u turizmu može se u svjetskim razmjerima tretirati kao kapitalno djelo s područja poslovnog upravljanja u turizmu, lako je dominantno marketinški orijentirana, ona praktički obuhvaća sve aspekte poslovnog upravljanja u turizmu, od razmatranja okružja turizma, upravljanja turističkim marketingom (obuhvaćajući sve marketinške funkcije) i strateškog planiranja u turizmu do tzv. funkcionalnog upravljanja u turizmu (upravljanje ljudskim resursima, financijama, operacijama u turizmu, upravljanje kvalitetom). Izuzetnost ovog djela ne očituje se samo u integralnom pristupu strateškom menadžmentu u turizmu što ga uvelike razlikuje od ostale literature na našem tržištu koja je uglavnom usko funkcionalno usmjerena, već i po načinu i stilu kojim je napisano. Autori su na vrlo razumljiv način objasnili i najsloženije probleme i koncepte s ovog područja koristeći se svim mogućnostima koji su im stajale na raspolaganju - definicijama, verbalnim deskriptivnim objašnjenjima, formulama, modelima, grafičkim i shematskim prikazima."
Prof. dr. se. Josip Senečić

Luiz Moutinho redoviti je profesor marketinga na Sveučilištu u Glasgov/u i autor 19 knjiga: Cases in Marketing Management (1989, 2. izd. 1995), Probiems in Marketing: Analysis and Applications (1991, 2. izd. 2004), QuantJtative Analysis 
Marketing Management (1998), Strategic Management in Tourism (2000), Strategic Marketing (2003) idr.
CONTENT
PREDGOVOR
I. OKRUŽENJE U TURIZMU
II. MENADŽMENT MARKETINGA U TURIZMU
III. FUNKCIONALNI MENADŽMENT U TURIZMU
IV. STRATEŠKO PLANIRANJE U TURIZMU
Kazalo pojmova
Kazalo imena i institucija
Pogovor (Josip Senecić)