Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Menadžment |
Izdavač | Masmedia |
Prevoditelj | Duško Čavić |
Vrsta uveza | Tvrdi |
ISBN13 | 9789531574679 |
ISBN10 | 9531574677 |
Godina | 2005 |
Broj stranica | 494 |
Format | 24 cm |
Obavijest |
12,91 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
"Knjiga Strateški menadžment u turizmu može se u svjetskim razmjerima tretirati kao kapitalno djelo s područja poslovnog upravljanja u turizmu, lako je dominantno marketinški orijentirana, ona praktički obuhvaća sve aspekte poslovnog upravljanja u turizmu, od razmatranja okružja turizma, upravljanja turističkim marketingom (obuhvaćajući sve marketinške funkcije) i strateškog planiranja u turizmu do tzv. funkcionalnog upravljanja u turizmu (upravljanje ljudskim resursima, financijama, operacijama u turizmu, upravljanje kvalitetom). Izuzetnost ovog djela ne očituje se samo u integralnom pristupu strateškom menadžmentu u turizmu što ga uvelike razlikuje od ostale literature na našem tržištu koja je uglavnom usko funkcionalno usmjerena, već i po načinu i stilu kojim je napisano. Autori su na vrlo razumljiv način objasnili i najsloženije probleme i koncepte s ovog područja koristeći se svim mogućnostima koji su im stajale na raspolaganju - definicijama, verbalnim deskriptivnim objašnjenjima, formulama, modelima, grafičkim i shematskim prikazima."
Prof. dr. se. Josip Senečić
Luiz Moutinho redoviti je profesor marketinga na Sveučilištu u Glasgov/u i autor 19 knjiga: Cases in Marketing Management (1989, 2. izd. 1995), Probiems in Marketing: Analysis and Applications (1991, 2. izd. 2004), QuantJtative Analysis
Marketing Management (1998), Strategic Management in Tourism (2000), Strategic Marketing (2003) idr.
CONTENT
PREDGOVOR
I. OKRUŽENJE U TURIZMU
II. MENADŽMENT MARKETINGA U TURIZMU
III. FUNKCIONALNI MENADŽMENT U TURIZMU
IV. STRATEŠKO PLANIRANJE U TURIZMU
Kazalo pojmova
Kazalo imena i institucija
Pogovor (Josip Senecić)