W. Chan Kim, Renee Mauborgne - Strategija plavog oceana : kako stvoriti prostor bez konkurencije na tržištu

Strategija plavog oceana : kako stvoriti prostor bez konkurencije na tržištu
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Menadžment
Izdavač Masmedia
Prevoditelj Veronika V. Hitrec
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789531574990
ISBN10 9531574995
Godina 2007
Broj stranica 246
Format 23,5 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Strategija plavog oceana razvija posve novi pristup strategiji poduzeća koji se temelji na ideji napuštanja crvenog oceana, tradicionalne strategije bespoštedne konkurencije, i stvaranja plavog oceana kao neupitnog prostora na tržištu, čime se konkurencija čini sporednom. Umjesto dijeljenja postojeće potražnje, strategija plavog oceana usmjerava se prema povećanju potražnje i odvajanju od konkurencije. U knjizi se izlažu ne samo načela na kojima se zasniva nova strategija, nego i analitički alati koji omogućuju sustavni rad na njezinoj provedbi.