| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Menadžment |
| Izdavač | Masmedia |
| Prevoditelj | Maša Crnjaković |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789531574594 |
| ISBN10 | 9531574596 |
| Godina | 2005 |
| Broj stranica | 287 |
| Format | 24 cm |
| Prodajna cijena (Odlično stanje) | 13,65 € Kupi |
Knjiga Michaela i Sandre Rouse Poslovne komunikacije: Kulturološki i strateški pristup povezuje teorijsko znanje o komunikacijama s praktičnim komuniciranjem. Autori nam kroz modele i primjere strateškog komuniciranja pokazuju put prema elaboriranju vlastite strategije komunikacije. Knjiga objašnjava kako oblikovati komunikacijsku strategiju, kako tu strategiju provesti za pisane, usmene i vizualne oblike komuniciranja, te kako komunicirati u različitim situacijama. Na svakoj se od tih razina povezuju teorija i praksa komuniciranja na taj način da se spaja razumijevanje s primjenom i pokazuje kako upotrijebiti strategije komunikacije za poboljšanje umijeća komuniciranja u poslovnom, akademskom i privatnom životu.
"Knjiga može poslužiti kao izvrstan uvod u studij poslovnih komunikacija, a može dobro doći stručnjacima u području menadžmenta, odnosa s javnošću, menadžerima, novinarima i svima kojima su potrebna sustavna i praktično upotrebljiva znanja o komunikaciji i komuniciranju." Prof. dr. Mario Plenković
Michael J. Rouse predaje korporacijsku strategiju i poslovne komunikacije na De Montfort Universitv. Ima veliko iskustvo kao poslovni savjetnik u privatnom i javnom sektoru, te kao predavač u više poslovnih škola u svijetu.
Sandra Rouse predaje komunikacije i kulturnu antropologiju na nekoliko britanskih i kanadskih sveučilišta.