Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Menadžment |
Izdavač | Profil knjiga |
Prevoditelj | Suzana Szabo |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789533132389 |
ISBN10 | 9533132388 |
Godina | 2013 |
Broj stranica | 273 |
Format | 20 cm |
Obavijest |
6,01 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Autor, priznati svjetski stručnjak za menadžment, tvrdi da postoji veliki nesrazmjer između rezultata istraživanja biheviorističkih znanstvenika o motivaciji i dominantne poslovne prakse. Današnji dominantni poslovni "operativni sustav" (kako autor naziva skup pretpostavki i protokola o tome kako poslovni svijet funkcionira i kako se ljudi u njemu ponašaju), koji se gradi oko vanjskih motivatora po načelu "mrkve i batine", nije učinkovit, a često je i štetan te zato zahtijeva nadogradnju znanstvenim spoznajama o ljudskoj motivaciji. Novi, nadograđeni poslovni pristup motivaciji sastoji se od triju ključnih elemenata: kao prvo, autonomije – želje da sami upravljamo svojim životom; kao drugo, izvrsnosti – potrebe da što više napredujemo u nečemu što ima smisla; i kao treće, svrhe – težnje da ono što radimo posluži nekim višim ciljevima.