Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Menadžment |
Izdavač | M.E.P. Consult |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789536807260 |
ISBN10 | 9536807262 |
Godina | 2006 |
Broj stranica | 399 |
Format | 24 cm |
Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
U knjizi je opisana teorija životnih ciklusa poduzeća i načela za vođenje promjena u poduzeću. Ovu teoriju i ova načela razvija i provodi već trideset godina Ichak Adizes, osnivač Adizesova instituta. Pomoću njih je moguće uočiti razliku između normalnih, uobičajenih problema i nenormalnih, patoloških problema koji se javljaju u poduzeću te primijeniti odgovarajuće mjere koje ga vode prema top-formi. I teorija i načela objašnjavaju zašto organizacije rastu, stare i umiru te što se u vezi s tim može učiniti. Oni opisuju i analiziraju uobičajeni put kojim organizacije prolaze dok rastu i optimalan put kojim bi trebale ići kako bi izbjegle probleme karakteristične za rast i starenje. Primjeri navedeni u knjizi su kolaž brojnih komanija s kojima je Adizesov institut radio.