Ichak Adizes - Životni ciklus tvrtke : kako nastaju, razvijaju se i zašto umiru dobre tvrtke

Životni ciklus tvrtke : kako nastaju, razvijaju se i zašto umiru dobre tvrtke
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Menadžment
Izdavač M.E.P. Consult
Prevoditelj -
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789536807260
ISBN10 9536807262
Godina 2006
Broj stranica 399
Format 24 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

U knjizi je opisana teorija životnih ciklusa poduzeća i načela za vođenje promjena u poduzeću. Ovu teoriju i ova načela razvija i provodi već trideset godina Ichak Adizes, osnivač Adizesova instituta. Pomoću njih je moguće uočiti razliku između normalnih, uobičajenih problema i nenormalnih, patoloških problema koji se javljaju u poduzeću te primijeniti odgovarajuće mjere koje ga vode prema top-formi. I teorija i načela objašnjavaju zašto organizacije rastu, stare i umiru te što se u vezi s tim može učiniti. Oni opisuju i analiziraju uobičajeni put kojim organizacije prolaze dok rastu i optimalan put kojim bi trebale ići kako bi izbjegle probleme karakteristične za rast i starenje. Primjeri navedeni u knjizi su kolaž brojnih komanija s kojima je Adizesov institut radio.