| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Menadžment |
| Izdavač | Školska knjiga |
| Prevoditelj | Ljerka Kovačić Tot |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789530302792 |
| ISBN10 | 9530302797 |
| Godina | 2016 |
| Broj stranica | 290 |
| Format | 24 cm |
| Obavijest |
13,72 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
U ovoj je knjizi predložena nova i drukčija shema inovacijskih procesa koja će organizacijama omogućiti da fleksibilno organiziraju vlastiti inovacijski proces. Autori su taj sustav nazvali modelom od A do F, a vrijedi za sve vrste organizacija, djelatnosti i inovacija. Uspješan inovacijski sustav temelji se na strateškom planiranju inovacije, mjerenjima učinaka inovacije (inovacijska metrika), nagrađivanju a u pozadini toga je inovacijska kultura.
Ako menadžeri žele uvoditi inovacije u svojoj organizaciji, moraju istodobno upravljati svim tim četirima područjima da bi se ona međusobno dopunjavala i na taj način jačala jedno drugo. Upravo je to ono što su autori nazvali sveobuhvatnim inovacijskim sustavom. Prvo je područje strateško planiranje inovacije. U njemu su prioriteti određeni i usklađeni s općom strategijom, zadaćom i ciljevima. Inovativno strateško planiranje generira inovacijske projekte. Oni se sastoje od inovacijskih procesa. Inovacijski je proces temelj za preobrazbu ideje u inovaciju.