| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | Boljitak |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789535610304 |
| ISBN10 | 9535610309 |
| Godina | 2010 |
| Broj stranica | 212 |
| Format | 21 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Višegodišnje iskustvo rada u marketingu karlovački trojac Željko Barjaković, Vlado Travica i Ljubica Martinović pretočili su u knjigu “Zlatna pravila osobnog marketinga za poduzetne”. Knjiga, kaže suautor Travica, govori o osobnom marketingu koji je jedan od preduvjeta uspješne samopromocije. Knjiga je nastajala više od deset godina, a sudeći po velikom broju okupljenih na njezinom predstavljanju, Karlovčanima osobna promocija baš i ne ide od ruke. Za one koji pročitaju knjigu, autori tvrde, to će biti zauvijek promijenjeno.