| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | Beletra |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789538209819 |
| ISBN10 | 9538209818 |
| Godina | 2024 |
| Broj stranica | 196 |
| Format | 24 cm |
| Obavijest |
16,25 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Interaktivni pristup u marketingu fokusira se na stvaranje i održavanje dugoročnih, dvosmjernih odnosa između brendova i njihovih klijenata. Temelji se na komunikaciji koja potiče razmjenu mišljenja i povratnu informaciju, zapazio je Ante Gavranović u predgovoru knjige „Vještine uspješne komunikacije“. U svojoj šestoj knjizi prof. dr. Zvonimir Pavlek zahvatio je sve oblike komuniciranja u prodaji, od komunikacija u medijima, na društvenim mrežama, do direktne komunikacije na prezentaciji te komunikacije e-mailom i telefonom, a posebno je obrađena komunikacija u prodaji osiguranja. Sva tri recenzenta – Ante Gavranović, prof. dr. Božo Skoko i prof. dr. Damir Novotny – ocjenjuju da knjiga profesora Zvonimira Pavleka „Vještine uspješne komunikacije“ danas može naći primjenu u prodaji, marketingu te kao visokoškolski udžbenik. Prof. dr. sc. Božo Skoko primijetio je da u knjizi o komunikaciji prodaja i prodajne vještine opravdano zauzimaju poseban prostor jer je prodaja najkompleksniji aspekt komunikacije te da je u poglavljima o prodaji profesor Zvonimir Pavlek pokazao je iznimno teorijsko i praktično znanje, poznavanje tržišta, ali i ljudske prirode. Prof. dr. sc. Damir Novotny ističe kako su početkom naglog prodora digitalnih tehnologija u prostor marketinške komunikacije, digitalni mediji postajali sve popularniji. Međutim, niska razina učinkovitosti dovela je do potrebe integracije tradicionalne i digitalne marketinške komunikacije. Pri tome je tradicionalna izravna komunikacija dobila potpuno novu dimenziju. U prvom dijelu knjige autor se bavi promjenom klasične marketinške paradigme i utjecajima digitalnog marketinga. Drugi dio knjige pragmatično upućuje čitatelje na obilježja učinkovite izravne komunikacije kroz digitalne, ali i tradicionalne kanale marketinške komunikacije, naglašavajući bihevioralne i psihološke aspekte. U trećem se dijelu knjige autor usredotočuje na metode i vještine potrebne za uspješnu prodajnu komunikaciju u području osiguravateljskih usluga. Knjiga je ilustrirana, grafikonima, logotipima i fotografijama iz širokog područja pop-kulture, što naglašava današnju multimedijsku dimenziju komunikacije.