| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | Profil International |
| Prevoditelj | Ivan Zorić |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789531201391 |
| ISBN10 | 9531201390 |
| Godina | 2005 |
| Broj stranica | 197 |
| Format | 20,5 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Ljudi troše mnogo novaca na marketing često ne znajući što njime žele postići. Koriste iste marketinške metode kao i konkurenti ili, gledajući konkurenciju, odlučuju što ne žele u svom spotu. Ponašaju se kao da zaboravljaju da je cilj marketinga povećanje zarade. Ova će vas knjiga upoznati s ekstremnim marketingom, a nizanjem dobrih i loših primjera pokazat će vam kako kreirati kampanju koja će vam omogućiti da marketingom počnete zarađivati. Pomoći će varn definirati jasnu taktiku i strategiju, usmjeriti vas i pokazati u čemu griješite. Počnite zarađivati i budite svjesni stoje sve marketingom moguće postići.