Josip Müller, Velimir Srića - Upravljanje odnosom s klijentima : primjenom CRM poslovne strategije do povećanja konkurentnosti

Upravljanje odnosom s klijentima : primjenom CRM poslovne strategije do povećanja konkurentnosti
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač Delfin-razvoj managementa
Prevoditelj -
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789539505606
ISBN10 9539505607
Godina 2005
Broj stranica 288
Format 24,5 cm
Obavijest 10,99
knjiga nije dostupna Obavijesti me

Knjiga o teoriji i praksi CRM (Customer Relationship Management) strategija, strategija upravljanja odnosom s klijentima, u suvremenoj ekonomiji s primjerima iz konkretnih istraživanja. Knjiga u pet poglavlja, uz uvodno i zaključno, sadrži analizu uloge klijenta u 21. stoljeću, razvoj marketinga i upravljanje odnosima s klijentima, primjenu tih koncepata na hrvatskom tržištu te nacrte odgovarajuće CRM strategije u digitalnoj ekonomiji. Na samom kraju knjige je popis literature.