| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | Delfin-razvoj managementa |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789539505606 |
| ISBN10 | 9539505607 |
| Godina | 2005 |
| Broj stranica | 288 |
| Format | 24,5 cm |
| Obavijest |
10,99 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Knjiga o teoriji i praksi CRM (Customer Relationship Management) strategija, strategija upravljanja odnosom s klijentima, u suvremenoj ekonomiji s primjerima iz konkretnih istraživanja. Knjiga u pet poglavlja, uz uvodno i zaključno, sadrži analizu uloge klijenta u 21. stoljeću, razvoj marketinga i upravljanje odnosima s klijentima, primjenu tih koncepata na hrvatskom tržištu te nacrte odgovarajuće CRM strategije u digitalnoj ekonomiji. Na samom kraju knjige je popis literature.