Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
Izdavač | Mozaik knjiga |
Prevoditelj | Vesna Bačić |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789531409308 |
ISBN10 | 9531409307 |
Godina | 2011 |
Broj stranica | 216 |
Format | 19 cm |
Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Ova knjiga definira nov pristup prodaji što ga Charan naziva prodaja na osnovi dodane vrijednosti (PODV), koja stvara jače veze između klijenata i dugoročne nagrade. PODV će vam omogućiti da ...
-steknete dublje poznavanje poslovanja svojega klijenta
-upotrijebite to znanje kako biste poboljšali maržu svojega klijenta
-pokažete kako su vaš proizvod i stručnost dobitna kombinacija.
Proces prodaje u današnje vrijeme više nego ikad ima sklonost postati ratom oko cijena – frustrirajući, neugodan rat koji prodaji oduzima element zabave. No postoji bolji način razmišljanja o prodaji, tvrdi autor ove knjige. On je slavan zbog objašnjavanja i pojednostavljivanja teških poslovnih problema. Ono što vaš kupac želi da znate jest kako funkcionira njegov posao, tako da ga vi možete učiniti još boljim. Zvuči jednostavno, no postoji problem: nećete to moći napraviti pomoću tradicionalnog pristupa prodaji. Vrijeme je da primijenite nove metode Rama Charana.