Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
Izdavač | Naklada Ljevak |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Tvrdi |
ISBN13 | 9789533030791 |
ISBN10 | 9533030798 |
Godina | 2009 |
Broj stranica | 451 |
Format | 26,5 cm |
Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
U ovoj je knjizi na suvremen i praktičan način prezentiran pristup
izgradnji strategije marketinga koji uključuje mnogobrojne vrste analiza te planiranje i uvođenje strategije marketinga u poduzeće. U fokusu je kreativni proces uvođenja i primjene marketinškog koncepta u razvijanju i izgradnji strategije marketinga.
Knjiga »Strategije marketinga« ima tri osnovna cilja. Prvi je stvoriti okvir odnosno plan za razvijanje strategije marketinga, drugi je odlučiti se za određenu strategiju marketinga kojom će poduzeće ostvariti svoje ciljeve i postići konkurentsku prednost, a treći je ostvariti dugoročne uspješne odnose s potrošačima na osnovu izabrane odgovarajuće strategije marketinga.
Osnovna svrha ove knjige je opisati sve aktivnosti i procese koji su neophodni za razvoj strateškog marketinškog plana, kao što su unutarnje analize snaga i slabosti poduzeća, zatim vanjske analize povoljnih tržišnih prilika i prijetnji (SWOT) te izbor najbolje odnosno one strategije marketinga koja je poduzeću najprikladnija iza čega slijedi uvođenje, vrednovanje i kontrola svih marketinških aktivnosti i strategija koje je poduzeće primijenilo.