Zoran Tomić, Besim Spahić & Ivica Granić - Strategija izbornih kampanja

Strategija izbornih kampanja
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač Synopsis
Prevoditelj -
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789537035334
ISBN10 9537035336
Godina 2008
Broj stranica 306
Format 24 cm
Obavijest 8,26
knjiga nije dostupna Obavijesti me

Strategija izbornih kampanja je sigurno najsveobuhvatnija knjiga koja proučava gotovosve segmente predizbornih i postizbornih aktivnosti političkih stranaka u tzv. izbornom marketingu. Naslovljena kao Strategija izbornih kampanja, knjiga trojice već renomiranih autora s ovog područja na preko tristo stranica i kroz 34 poglavlja (od kojih je svako i cjelina za sebe), uz opsežnu literaturu, sastavljenu od djela gotovo svih relevantnih inozemnih i autora s područja Jugoistočne Evrpoe, gotovo cjelovito objašnjava kompleksnost zamisli i kreacije originalne strategije stranačkih izbornih kampanja te njihovu operacionalizaciju do najsitnijih detalja i svakako, njihovo operativno-taktičko vođenje u vrijemepred izbore, u vrijeme izbora, te u postizbornom/međuizbornom razdoblju.