| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | Synopsis |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789537035334 |
| ISBN10 | 9537035336 |
| Godina | 2008 |
| Broj stranica | 306 |
| Format | 24 cm |
| Obavijest |
8,26 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Strategija izbornih kampanja je sigurno najsveobuhvatnija knjiga koja proučava gotovosve segmente predizbornih i postizbornih aktivnosti političkih stranaka u tzv. izbornom marketingu. Naslovljena kao Strategija izbornih kampanja, knjiga trojice već renomiranih autora s ovog područja na preko tristo stranica i kroz 34 poglavlja (od kojih je svako i cjelina za sebe), uz opsežnu literaturu, sastavljenu od djela gotovo svih relevantnih inozemnih i autora s područja Jugoistočne Evrpoe, gotovo cjelovito objašnjava kompleksnost zamisli i kreacije originalne strategije stranačkih izbornih kampanja te njihovu operacionalizaciju do najsitnijih detalja i svakako, njihovo operativno-taktičko vođenje u vrijemepred izbore, u vrijeme izbora, te u postizbornom/međuizbornom razdoblju.