| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | Ekonomski fakultet |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789536073689 |
| ISBN10 | 9536073684 |
| Godina | 2002 |
| Broj stranica | 391 |
| Format | 24 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Ova knjiga nastala je iz potrebe za stvaranjem udžbenika koji objedinjuje sustavni pristup organizaciji marketinškog pristupa suvremenim nabavnim i prodajnim aktivnostima na tržištima koja postaju u sve većoj mjeri globalizirana. Struktura i sadržaj knjige je postavljen temeljem plana i programa kolegija “Nabavno i prodajno poslovanje” s naglaskom na suvremeni pristuporganizaciji nabavno-prodajnih postupaka. Iz knjige su ispušteni ili su obrađeni u znatno manjem opsegu samo dijelovi kod kojih bi došlo, po spoznaji autora, do vertikalnog ili horizontalnog preklapanja sa sadržajima drugih kolegija.