Grupa autora - Razmjenski odnosi u marketingu : organizacija i provedba

Razmjenski odnosi u marketingu : organizacija i provedba
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač Ekonomski fakultet
Prevoditelj -
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789536073689
ISBN10 9536073684
Godina 2002
Broj stranica 391
Format 24 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Ova knjiga nastala je iz potrebe za stvaranjem udžbenika koji objedinjuje sustavni pristup organizaciji marketinškog pristupa suvremenim nabavnim i prodajnim aktivnostima na tržištima koja postaju u sve većoj mjeri globalizirana. Struktura i sadržaj knjige je postavljen temeljem plana i programa kolegija “Nabavno i prodajno poslovanje” s naglaskom na suvremeni pristuporganizaciji nabavno-prodajnih postupaka. Iz knjige su ispušteni ili su obrađeni u znatno manjem opsegu samo dijelovi kod kojih bi došlo, po spoznaji autora, do vertikalnog ili horizontalnog preklapanja sa sadržajima drugih kolegija.