Nick Wreden - Profitabilno brendiranje: kako povećati profitabilnost, odgovornost i održivost imena proizvoda

Profitabilno brendiranje: kako povećati profitabilnost, odgovornost i održivost imena proizvoda
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač V.B.Z
Prevoditelj Alma Keser Brozović
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789533040196
ISBN10 953304019X
Godina 2010
Broj stranica 284
Format 23,5 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

"Profitabilno brendiranje" nudi sveobuhvatan pristup brendiranju koji tvrtkama omogućuje da tu svoju aktivnost – zajedno s marketingom – izravno povežu s krajnjim rezultatima poslovanja te da usklade njegovu organizaciju. Na taj način tvrtke si osiguravaju kupce koji će se uvijek ponovo vraćati njihovim ponudama.

Brendiranje nas uči kako poslovati. Prije svega, to je poslovna taktika stvaranja i zadržavanja kupaca koji donose profit. 

"Mnogo sam naučio iz Profitabilnog brendiranja … Knjiga na odli-čan način pokazuje kako tvrtke, prateći profitabilnost potrošača, mogu poboljšati svoj položaj"
Philip Kotler, SC Johnson & Sons

"Konačno se pojavio netko tko omogućuje strateški uvid u brendove i brendiranje. Autor na rukovoditeljskoj razini objašnjava i ilustrira zašto, kako i putem kojih karakteristika brendovi mogu izgraditi vrijednost za dioničare."
Donald Schultz, profesor emeritus, Katedra za integrirane marketinške komunikacije, Sveučilište Northwestern

Nick Wreden priznati je marketinški stručnjak i zagovornik »brenda budućnosti«. Glavni je direktor FusionBranda, konzultantske tvrtke koja se bavi brendiranjem te lojalnošću kupaca. Ima preko 20 godina iskustva u brendiranju proizvoda za mnoge velike tvrtke među kojima su i IBM, Cisco, BellSouth i Hitachi.  Član je Američke marketinške udruge i autor brojnih stručnih tekstova, a uz Profitabilno brendiranje, objavio je i knjigu FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future.