Grupa autora - Poslovne komunikacije : kulturološki i strateški pristup

Poslovne komunikacije : kulturološki i strateški pristup
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač Masmedia
Prevoditelj -
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9799531574593
ISBN10 9531574596
Godina 2005
Broj stranica 287
Format 24 cm
Obavijest 7,70
knjiga nije dostupna Obavijesti me

Knjiga Michaela i Sandre Rouse Poslovne komunikacije: Kulturološki i strateški pristup povezuje teorijsko znanje o komunikacijama s praktičnim komuniciranjem.

Autori nam kroz modele i primjere strateškog komuniciranja pokazuju put prema elaboriranju vlastite strategije komunikacije. Knjiga objašnjava kako oblikovati komunikacijsku strategiju, kako tu strategiju provesti za pisane, usmene i vizualne oblike komuniciranja, te kako komunicirati u različitim situacijama. Na svakoj se od tih razina povezuje teorija i praksa komuniciranja na taj način da se spaja razumijevanje s primjenom i pokazuje kako upotrijebiti strategije komunikacije za poboljšanje umijeća komuniciranja u poslovnom, akademskom i privatnom životu.

Michael J. Rouse predaje korporacijsku strategiju i poslovne komunikacije na De Montfort University. Ima veliko iskustvo kao poslovni savjetnik u privatnom i javnom sektoru, te kao predavač u više poslovnih škola u svijetu.
Sandra Rouse predaje komunikacije i kulturnu antropologiju na nekoliko britanskih i kanadskih sveučilišta.

Knjiga može poslužiti kao izvrstan uvod u studij poslovnih komunikacija, a može dobro doći stručnjacima u području upravljanja, odnosa s javnošću, menedžerima, novinarima i svima kojima su potrebna sustavna i praktično upotrebljiva znanja o komunikaciji i komuniciranju.
Prof. dr. Mario Plenković