| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | Fortunagraf |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789535594307 |
| ISBN10 | 9535594303 |
| Godina | 2009 |
| Broj stranica | 446 |
| Format | 24 cm |
| Prodajna cijena (Vrlo dobro stanje) | 4,92 € Kupi |
Ponašanje potrošača je proces pribavljanja i konzumiranja proizvoda, usluga i ideja od potrošačke jedinice odnosno pojedinca ili kućanstva. Autori kroz osam poglavlja detaljno predstavljaju i objašnjavaju problematiku ponašanja potrošača i niza čimbenika koji na njih utječu. Na temelju primjera iz prakse, osobnih promišljanja, ideja i istraživanja detaljno su obrađeni čimbenici ponašanja potrošača, postkupovno ponašanje, modeli ponašanja na tržištu, proces donošenja odluke i posebna područja ponašanja potrošača. Knjiga je namijenjena marketinškim ekonomistima i studentima poslovne ekonomije i marketinga...