Naomi Klein - No logo : bez prostora, bez izbora, bez posla, bez logotipa

No logo : bez prostora, bez izbora, bez posla, bez logotipa
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač V.B.Z.
Prevoditelj Zdenka Kraljević
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789532011838
ISBN10 9532011838
Godina 2002
Broj stranica 364
Format 24 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Naslov knjige "No logo" predstavlja pokušaj kanadske autorice Naomi Klein da dokumentira, shvati i približi što većem broju ljudi antikorporacijski pristup, koji se pojavljuje među mladim aktivistima. Poglavlja knjige: "Bez prostora", "Bez izbora", "Bez posla" analiziraju korporacijske sile koje napadaju tri društvena stupa - zapošljavanje, civilne slobode i javni prostor, što je na kraju rezultiralo aktivizmom, predstavljajući tako alternativu korporacijskoj vladavini - "No logo".