| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing | 
| Izdavač | V.B.Z. | 
| Prevoditelj | Zdenka Kraljević | 
| Vrsta uveza | Meki | 
| ISBN13 | 9789532011838 | 
| ISBN10 | 9532011838 | 
| Godina | 2002 | 
| Broj stranica | 364 | 
| Format | 24 cm | 
| Obavijest | 6,89 knjiga nije dostupna Obavijesti me | 
Naslov knjige "No logo" predstavlja pokušaj kanadske autorice Naomi Klein da dokumentira, shvati i približi što većem broju ljudi antikorporacijski pristup, koji se pojavljuje među mladim aktivistima. Poglavlja knjige: "Bez prostora", "Bez izbora", "Bez posla" analiziraju korporacijske sile koje napadaju tri društvena stupa - zapošljavanje, civilne slobode i javni prostor, što je na kraju rezultiralo aktivizmom, predstavljajući tako alternativu korporacijskoj vladavini - "No logo".