| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | Mate |
| Prevoditelj | Miljenko Šimić |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789532461367 |
| ISBN10 | 9532461361 |
| Godina | 2014 |
| Broj stranica | 440 |
| Format | 22 cm |
| Prodajna cijena (Odlično stanje) | 11,83 € Kupi |
Priručnik obuhvaća najvažnije marketinške metrike koje će pomoći pri razumijevanju tržišta, procjeni novih prilika i ulaganja te ukazati na odabir odgovarajućih metrika primjerene pojedinim izazovima tržišta s obzirom na kupce, konkurentnost, profitabilnost, upravljanje proizvodom, distribuciju, promidžbu, definiranje cijene, oglašavanje i web te preostale ključne marketinške elemente. Knjiga je namijenjena studentima i stručnjacima. Sadrži kazalo imena i pojmova.