Paul W. Farris - Metrike marketinga : konačni vodič kroz mjerenje marketinške izvedbe

Metrike marketinga : konačni vodič kroz mjerenje marketinške izvedbe
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač Mate
Prevoditelj Miljenko Šimić
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789532461367
ISBN10 9532461361
Godina 2014
Broj stranica 440
Format 22 cm
Prodajna cijena (Odlično stanje) 108,00 Kn Kupi

Priručnik obuhvaća najvažnije marketinške metrike koje će pomoći pri razumijevanju tržišta, procjeni novih prilika i ulaganja te ukazati na odabir odgovarajućih metrika primjerene pojedinim izazovima tržišta s obzirom na kupce, konkurentnost, profitabilnost, upravljanje proizvodom, distribuciju, promidžbu, definiranje cijene, oglašavanje i web te preostale ključne marketinške elemente. Knjiga je namijenjena studentima i stručnjacima. Sadrži kazalo imena i pojmova.