Paul W. Farris - Metrike marketinga : konačni vodič kroz mjerenje marketinške izvedbe

Metrike marketinga : konačni vodič kroz mjerenje marketinške izvedbe
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač Mate
Prevoditelj Miljenko Šimić
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789532461367
ISBN10 9532461361
Godina 2014
Broj stranica 440
Format 22 cm
Prodajna cijena (Odlično stanje) 11,28 € Kupi

Priručnik obuhvaća najvažnije marketinške metrike koje će pomoći pri razumijevanju tržišta, procjeni novih prilika i ulaganja te ukazati na odabir odgovarajućih metrika primjerene pojedinim izazovima tržišta s obzirom na kupce, konkurentnost, profitabilnost, upravljanje proizvodom, distribuciju, promidžbu, definiranje cijene, oglašavanje i web te preostale ključne marketinške elemente. Knjiga je namijenjena studentima i stručnjacima. Sadrži kazalo imena i pojmova.