Malcolm McDonald - Marketinški planovi : kako ih pripremiti, kako ih koristiti

Marketinški planovi : kako ih pripremiti, kako ih koristiti
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač Masmedia
Prevoditelj Marko Maras
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9799531574630
ISBN10 9531574634
Godina 2004
Broj stranica 620
Format 24 cm
Obavijest 16,73
knjiga nije dostupna Obavijesti me

Kako ih pripremati, kako ih koristiti

Knjiga Malcolma McDonalda Marketinški planovi postala je udžbenikom na mnogim kolegijima marketinga u svijetu.
Razlozi su njezina uspjeha cjelovitost i sustavnost izlaganja procesa marketinškog planiranja, inovativan pregled ključnih područja u kojima se može unaprijediti strateško marketinško planiranje, pouzdane obavijesti o postignućima u marketinškim tehnikama i alatima te odličan izbor primjera, studija slučaja i problema za rješavanje. Iz poglavlja u poglavlje autor objašnjava kako funkcionira proces marketinškog planiranja, kako se obavlja revizija marketinga, kako se postavljaju marketinški ciljevi i strategije, kako se raspoređuju vrijeme i troškovi za postizanje ciljeva te kako se praktično oblikuje i primjenjuje sustav marketinškog planiranja. Knjiga je prije svega namijenjena marketinškim stručnjacima u poslovnoj praksi, ali i studentima marketinga i ekonomskih znanosti općenito, te svima koji žele upoznati marketing.