Malcolm McDonald - Marketinški planovi : kako ih pripremati, kako ih koristiti

Marketinški planovi : kako ih pripremati, kako ih koristiti
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač Masmedia
Prevoditelj Marko Maras
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789531574631
ISBN10 9531574634
Godina 2004
Broj stranica 659
Format 23,5 cm
Obavijest 18,66
knjiga nije dostupna Obavijesti me

Prijevod petog izdanja knjige koja pomaže menadžerima u obavljanju složenih zadataka marketinškog planiranja. Marketinško se planiranje definira kao niz aktivnosti koje vode utvrđivanju marketinških ciljeva i izradi planova da se oni postignu. Taj proces uključuje analizu situaciju, formuliranje osnovnih postavki, postavljanje ciljeva za ono što se prodaje i kome se prodaje, odlučivaje kako ostvariti te ciljeve te izrada rasporeda i plana troškova za aktivnosti potrebne za provedbu. Autor u knjizi objašnjava i kako obaviti reviziju marketinga, kako rasporediti vrijeme i troškove ali i zadaje vježbe koje omogućavaju menadžerima da prenesu teoriju i praksu kao i konkretne primjere za ono što se izlaže.

Sadržaj:
Predgovor i zahvale
Kako koristiti ovu knjigu za postizanje najboljih rezultata
Sredstva za učenje
Važna napomena čitatelju
1. Sto je marketinški proces
2. Proces marketinškog planiranja:
1. glavni koraci
3. Proces marketinškog planiranja:
2. mitovi i stvarnost
4. Obavljanje marketinške revizije:
1. revizija klijenata i tržišta
5. Obavljanje marketinške revizije:
2. revizija proizvoda
6. Utvrđivanje marketinških ciljeva i strategija
7. Plan komunikacija:
1. planovi oglašavanja i unapređenja prodaje
8. Plan komunikacija:
2. plan prodaje
9. Plan cijena
10. Plan distribucije i plan usluživanja kupaca
11. Marketinške informacije, prognoziranje i organiziranje za marketinški plan
12. Implementacijska pitanja u marketinškom planiranju
13. Sustav marketinškog planiranja korak po korak
 Kazalo