| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | Masmedia |
| Prevoditelj | Marko Maras |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789531574631 |
| ISBN10 | 9531574634 |
| Godina | 2004 |
| Broj stranica | 659 |
| Format | 23,5 cm |
| Obavijest |
18,66 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Prijevod petog izdanja knjige koja pomaže menadžerima u obavljanju složenih zadataka marketinškog planiranja. Marketinško se planiranje definira kao niz aktivnosti koje vode utvrđivanju marketinških ciljeva i izradi planova da se oni postignu. Taj proces uključuje analizu situaciju, formuliranje osnovnih postavki, postavljanje ciljeva za ono što se prodaje i kome se prodaje, odlučivaje kako ostvariti te ciljeve te izrada rasporeda i plana troškova za aktivnosti potrebne za provedbu. Autor u knjizi objašnjava i kako obaviti reviziju marketinga, kako rasporediti vrijeme i troškove ali i zadaje vježbe koje omogućavaju menadžerima da prenesu teoriju i praksu kao i konkretne primjere za ono što se izlaže.
Sadržaj:
Predgovor i zahvale
Kako koristiti ovu knjigu za postizanje najboljih rezultata
Sredstva za učenje
Važna napomena čitatelju
1. Sto je marketinški proces
2. Proces marketinškog planiranja:
1. glavni koraci
3. Proces marketinškog planiranja:
2. mitovi i stvarnost
4. Obavljanje marketinške revizije:
1. revizija klijenata i tržišta
5. Obavljanje marketinške revizije:
2. revizija proizvoda
6. Utvrđivanje marketinških ciljeva i strategija
7. Plan komunikacija:
1. planovi oglašavanja i unapređenja prodaje
8. Plan komunikacija:
2. plan prodaje
9. Plan cijena
10. Plan distribucije i plan usluživanja kupaca
11. Marketinške informacije, prognoziranje i organiziranje za marketinški plan
12. Implementacijska pitanja u marketinškom planiranju
13. Sustav marketinškog planiranja korak po korak
Kazalo