| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | Redak |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Nepoznato |
| ISBN13 | 9789533363127 |
| ISBN10 | 9533363126 |
| Godina | 2016 |
| Broj stranica | 286 |
| Format | 21 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Kako bi saznali što se događa u mozgu potrošača te odgovore na pitanja zbog čega neke marke proizvoda uspijevaju a druge propadaju, poznavanje neuromarketinga je od esencijalne važnosti. Postoje proizvodi I reklame s kojih potrošači ne mogu maknuti pogled. Također, postoje reklame koje potrošači kada gledaju jako malo trepću. A, postoje i reklame koje potrošači uopće ne zamjećuju, iako je velika dinamika oglašavanja i reklama upadljiva! Nekada su bile dovoljne tradicionalne marketinške tehnike (dinamika oglašavanja, plasman oglasa i dizajn baziran na univerzalnoj psihologiji koji se i danas uvriježeno uči na marketinškim studijima), no, danas je potrebno poznavanje sofisticiranih I naprednih tehnika poput neuromarketinga, koji daju precizne odgovore o vašim kupcima na subliminalnoj i kognitivnoj razini. Uzevši u obzir činjenicu kako potrošač 95% odluka o kupnji i emociji koju stvara ili ne stvori nikad s nekim brendom donosi isključivo na nesvjesnoj razini, knjiga „Marketinška oružarnica“ je zamišljena kao svojevrsni alat vašeg novog marketinškog oružja (novih znanja) koja nudi kvalitetne alate kako za stručnjake, laike kao I sve one koji žele postati profanirani stručnjaci u tom području. Iako je ovo prvi priručnik koji je zbog velikog interesa preveden i na engleski jezik (2017) pod nazivom “Neuromarketing Armoury”, knjiga je pronašla hvalevrijedno mjesto u znanosti na brojim hrvatskim/međunarodnim Sveučilištima te u struci, kao neizostavna pomoć brojim marketinškim stručnjacima. Neovisno želite li saznati kako bolje pozicionirati ili plasirati proizvod na tržište te emotivno povezati Vaš proizvod/marku s kupcem, u knjizi je predstavljen sukus znanstvenih i stručnih istraživanja kako bi se obradili specifični detalji koji i danas promiču marketinškim stručnjacima zbog kojih brendovi propadaju. Danas više nije važno biti “velik” na tržištu (brend). Sada su dostupna nova pravila “ratovanja” među konkurencijom a Vaša snaga je upravo u Vaše!