Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
Izdavač | Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Tvrdi |
ISBN13 | 9789532460421 |
ISBN10 | 953246042X |
Godina | 2007 |
Broj stranica | 330 |
Format | 24 cm |
Prodajna cijena (Odlično stanje) | 22,12 € Kupi |
Marketing u javnom sektoru ključna je knjiga napisana isključivo za institucije javne vlasti. Ona nudi desetke uspješnih priča na području marketinga na temelju iskustava ustanova svih vrsta diljem svijeta kako biste mogli učiniti promjene u vašoj organizaciji. Svjetski priznati marketinški stručnjak dr. Philip Kotler i konzultantica za društveni marketing Nancy Lee dokazuju kako je marketing više od komunikacije i kako je u svojoj biti usmjeren na građane. Naučit ćete sve o marketinškim mehanizmima i shvatiti kako oni mogu potaknuti građansku podršku za vašu ustanovu kao i uporabu vaših proizvoda i usluga, utjecati na pozitivno javno ponašanje pa čak i povećati prihode i sniziti operativne troškove. Ova knjiga nudi smislene obrasce o tome kako stvoriti snažan brand, kako prikupiti podatke od građana i kako ocijeniti uspješnost vlastitih mjera. Knjiga predstavlja detaljan model za razvoj marketinškog plana, sabirući lekcije iz čitave knjige u jedan kompaktni i učinkoviti marketinški plan. Jednostavno rečeno: ova vas knjiga osnažuje da izgradite ustanovu „visoke tehnologije visokog senzibiliteta", tj. ustanovu budućnosti, i stvorite veću vrijednost za svaki novčić koji potrošite...