Maja Martinović - Marketing u Hrvatskoj : 55 poslovnih slučajeva

Marketing u Hrvatskoj : 55 poslovnih slučajeva
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač Mate
Prevoditelj -
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789532461350
ISBN10 9532461353
Godina 2012
Broj stranica 580
Format 26 cm
Prodajna cijena (Vrlo dobro stanje) 90,00 Kn Kupi

U knjizi su okupljene studije slučajeva koje pružaju priliku za detaljnije proučavanje poslovne prakse u Hrvatskoj te pokazuju specifičnosti po kojima se hrvatska marketinška praksa razlikuje od svjetske i koje se trebaju uvažavati. Poglavlja su organizirana tako da prate teorijske teme knjiga "Osnove marketinga" i "Upravljanje marketingom" poznatoga autora ekonomskih udžbenika, Philipa Kotlera. Knjiga je namijenjena studentima te svima koji žele proširiti svoja znanja iz marketinga i poslovnoga odlučivanja.