| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Nepoznato |
| ISBN13 | 9789536198689 |
| ISBN10 | 9536198681 |
| Godina | 2009 |
| Broj stranica | 293 |
| Format | 25 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Djelo sadrži nove definicije, nove modele i teorije, osobito o turističkoj destinaciji i procesu upravljanja marketingom turističke destinacije, te o usmjeravanju dionika turističke destinacije k usvajanju koncepcije održivog razvoja primjenom marketinške koncepcije (internog marketinga i demarketinga). Namijenjeno je veoma širokom krugu čitatelja, primjerice: studentima, poduzetnicima, gospodarstvenicima, menadžerima, istraživačima, nastavnicima i inima koji su na bilo koji način u vezi s marketingom, turizmom i upravljanjem turističkom destinacijom.