Branka Berc Radišić - Marketing turističkoga proizvoda destinacije

Marketing turističkoga proizvoda destinacije
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Prevoditelj -
Vrsta uveza Nepoznato
ISBN13 9789536198689
ISBN10 9536198681
Godina 2009
Broj stranica 293
Format 25 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Djelo sadrži nove definicije, nove modele i teorije, osobito o turističkoj destinaciji i procesu upravljanja marketingom turističke destinacije, te o usmjeravanju dionika turističke destinacije k usvajanju koncepcije održivog razvoja primjenom marketinške koncepcije (internog marketinga i demarketinga). Namijenjeno je veoma širokom krugu čitatelja, primjerice: studentima, poduzetnicima, gospodarstvenicima, menadžerima, istraživačima, nastavnicima i inima koji su na bilo koji način u vezi s marketingom, turizmom i upravljanjem turističkom destinacijom.