David Meerman Scott - Marketing & PR u stvarnom vremenu

Marketing & PR u stvarnom vremenu
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač Dva i dva d.o.o.
Prevoditelj Gea i Darko Vlahović
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789535587255
ISBN10 9535587250
Godina 2011
Broj stranica 284
Format 22 cm
Obavijest 7,97
knjiga nije dostupna Obavijesti me

Kako trenutačno uključiti svoje tržište, povezati se s klijentima, te stvoriti proizvode koji razvijaju vaše poslovanje u sadašnjem trenutku

"Nitko ne razumije vrijednost vremena bolje od Davida Meermana Scotta, s njegovim istančanim osjećajem za financije i novinarskim smislom za hitnost. On marketinške igrače i čelnike kompanija podučava kako iskoristiti vrijeme i brzinu za ostvarivanje ogromne konkurentne prednosti. Pročitajte knjigu Marketing i PR u stvarnom vremenu. Zarađujte dok vaši konkurenti spavaju”.
- Brian Fetherstonhaugh, predsjednik uprave i izvršni direktor, OgilvyOne Worldwide

"Ako se u roku od deset minuta od početka čitanja divne nove knjige Davida Meermana Scotta niste ‘zakvačili’ za nju u punom smislu riječi, pa, s vama nešto nije u redu. Divno pisana, s primjerima koji vas posve obuzimaju i protresaju, te s praktičnim savjetima primjenjivima u svakoj mogućoj situaciji. Naprosto sam uživao u ovoj knjizi, udvostručivši usput svoje znanje".
- Tom Peters, autor Male velike stvari

Što je zapravo taj svjetonazor stvarnog vremena o kojemu Scott tako strastveno piše u ovoj knjizi? On to ovako definira: “To je odnos prema poslovanju (i prema životu) s naglaskom na brzu reakciju u pravome trenutku". Scott tvrdi da su za to ključni usredotočenost i suradnja. “Kompanije čiji zaposlenici razumiju moć informacije u stvarnom vremenu ostvaruju izuzetno moćnu konkurentnu prednost”, kaže on.
Scott ističe da razvoj svjetonazora stvarnog vremena zahtijeva trajne napore te nudi trinaest temeljnih načela svakog poslovanja u stvarnom vremenu:

Iskoristiti priliku prije nego bude prekasno
Revidirati planove u skladu s promjenama na tržištu
Mjeriti rezultate u sadašnjem vremenu
Djelovati na temelju onoga što se događa upravo sada
Provoditi strategije i taktike u skladu s onime što je trenutno prijelomna vijest
Dati svojim zaposlenicima ovlasti da i sami djeluju
Povući potez u pravom trenutku
Redovito se informirati, ali biti uvijek spreman reagirati
Biti brz u procjenjivanju mogućnosti i odabrati smjer djelovanja
Sve razraditi i pokrenuti akciju, ionako nikada neće biti savršeno
Odgovoriti klijentima onda kada to njima odgovara
Povezati se s medijima onda kada to oni od vas traže


Scott nadalje tvrdi da je kompanijama nužna potpora tehnologije stvarnog vremena kako bi se prilagodile poslovnom modelu stvarnog vremena. No, podsjeća također kako nije sve u korištenju alata kao što su Facebook, YouTube i Twitter, već da se radi i o prilagodbi novom svjetonazoru kojemu je komunikacija u stvarnom vremenu prirodno svojstvena.