Boris Belak - Ma tko samo smišlja te reklame?!?

Ma tko samo smišlja te reklame?!?
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač Rebel
Prevoditelj -
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789535516200
ISBN10 9535516205
Godina 2008
Broj stranica 237
Format 23 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Ma tko samo smišlja te reklame?!? - Prvi hrvatski priručnik o pisanju reklamnih poruka 

Tko samo smišlja te reklame? Glupe su ti ili ih obožavaš? Misliš da to možeš i ti, ili te oduvijek zanimalo tko I što stoji iza toga? Što je copywriting, tj. pisanje i osmišljavanje reklamnih ideja i poruka? Kako se to radi? Zašto copywriting funkcionira, a zašto i kada ne? Knjiga "Ma tko samo smišlja te reklame?!??" Borisa Belaka, iskusnog kreativnog direktora, dobitnika mnogih domaćih i inozemnih nagrada na oglašivačkim festivalima, autora mnogih reklamnih kampanja, koncepata, poruka i slogana, prvi je hrvatski priručnik za smišljanje i pisanje reklamnih poruka. Jesi li potencijalni i postojeći reklamni kreativac, ova knjiga je must have da se upoznaš s poslom!

"O važnosti ovog "udžbenika za reklame" najbolje govore njegovi recenzenti. Nikola Žinić, kreativni direktor agencije Bruketa & Žinić, za knjigu svog kolege kaže: - Jeste li pročitali knjigu Borisa Belaka? To je odsad prvo pitanje koje ću postavljati klincima koji apliciraju na mjesto copywritera. Obavezna literatura. Čitati je dva puta godišnje, do mirovine."
Jutarnji list

"Belak u svojoj knjizi nudi sažetak znanja koje copywriter mora imati, obilno se služeći citatima iz mahom američke literature. Izravni, no bullshit pristup svojstven Amerima najbolja je osobina Belakove knjige. Osobitosti pojedinih medija, marketinški festivali, jezik, simboli i seks: sve važno je tu, pregledno je i lako se čita, iako bi moglo biti i malo zabavnije napisano, s obzirom da je autor ipak i sam copywriter."
Srđan Laterza, booksa.hr