| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | Meandarmedia |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789537355562 |
| ISBN10 | 953735556X |
| Godina | 2010 |
| Broj stranica | 127 |
| Format | 20 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Ova knjiga predstavlja svojevrsni „generički“ predložak za planiranje, analizu, primjenu i kontrolu menadžerskih i marketinških znanja i vještina ključnih za uspješno upravljanje kulturnim dobrima.
Obrađena problematika izuzetno je aktualna, atraktivna i važna za praktičare iz područja kulture i studente interdisciplinarnih područja (kulture i turizma)…, ali i za sve one zainteresirane za spoznaje koje se velikim dijelom mogu smatrati i općom kulturom svakog društveno angažiranog pojedinca.
Riječ je o radu koji na popularan i jednostavan način razvija marketinšku struku na način da marketing (menadžment) predstavlja kao neizbježnu sastavnicu djelovanja pojedinaca i organizacija u suvremenom konkurentskom okruženju, ne samo u području kulture, već i šire.