Philip Kotler - Kotler o marketingu : kako stvoriti, osvojiti i gospodariti tržištima

Kotler o marketingu : kako stvoriti, osvojiti i gospodariti tržištima
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač Masmedia
Prevoditelj Đ.Ognjenović, S.Tomičić
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789531574945
ISBN10 9531574944
Godina 2006
Broj stranica 244
Format 24 cm
Prodajna cijena (Odlično stanje) 17,10 € Kupi

Philip Kotler, sinonim za marketing, jedan je od najvećih svjetskih stručnjaka i predavača, a njegove su knjige neizbježive, pogotovo one o marketingu u menadžmentu. Ova knjiga sažima najnovija iskustva o stvaranju, primjeni i provjeri posebnih marketinških programa. S obzirom na tehnološke promjene, pojavila se potreba da se njegova knjiga Marketing/upravljanje preradi i uskladi s galopirajućim promjenama na tržištu, pa je profesor odgovorio zahtjevima struke i napisao knjigu u kojoj obrađuje glavne odrednice marketinške prakse. U predgovoru knjizi autor ujedno daje presjek svoga rada, svojih susreta s marketinškom teorijom i praksom u razdoblju od četrdesetak godina, sažimajući postignuto. Na preko 200 stranica izložena je teorija o strateškom, taktičkom, administrativnom i transformacijskom marketingu, uz dodatak o karakteristikama, strategijama uspjeha i ulozi marketinških odjela u različitim industrijskim djelatnostima.