| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | Masmedia |
| Prevoditelj | Đ.Ognjenović, S.Tomičić |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789531574945 |
| ISBN10 | 9531574944 |
| Godina | 2006 |
| Broj stranica | 244 |
| Format | 24 cm |
| Prodajna cijena (Odlično stanje) | 17,10 € Kupi |
Philip Kotler, sinonim za marketing, jedan je od najvećih svjetskih stručnjaka i predavača, a njegove su knjige neizbježive, pogotovo one o marketingu u menadžmentu. Ova knjiga sažima najnovija iskustva o stvaranju, primjeni i provjeri posebnih marketinških programa. S obzirom na tehnološke promjene, pojavila se potreba da se njegova knjiga Marketing/upravljanje preradi i uskladi s galopirajućim promjenama na tržištu, pa je profesor odgovorio zahtjevima struke i napisao knjigu u kojoj obrađuje glavne odrednice marketinške prakse. U predgovoru knjizi autor ujedno daje presjek svoga rada, svojih susreta s marketinškom teorijom i praksom u razdoblju od četrdesetak godina, sažimajući postignuto. Na preko 200 stranica izložena je teorija o strateškom, taktičkom, administrativnom i transformacijskom marketingu, uz dodatak o karakteristikama, strategijama uspjeha i ulozi marketinških odjela u različitim industrijskim djelatnostima.