Mirjana Babić - Korporativni imidž : s primjenom u osiguranju

Korporativni imidž : s primjenom u osiguranju
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač Adamić
Prevoditelj -
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789532191738
ISBN10 9532191739
Godina 2004
Broj stranica 350
Format 24 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Knjiga «Korporativni imidž», autorice mr. sc. Mirjane Babić, je prvo objavljeno djelo u Hrvatskoj koje se bavi fenomenom korporativnog imidža. Korisno će poslužiti kao udžbenik, priručnik i vodič koji otkriva tajne izgradnje i unapređenja korporativnog imidža, a time i povećanja uspješnosti poslovanja poduzeća u uvjetima globalnog tržišnog natjecanja. Knjiga je prvenstveno namijenjena marketerima i stručnjacima za odnose s javnošću.