Jaynie L. Smith, William G. Flanagan - Kako stvoriti konkurentsku prednost : dajte klijentu razlog da izabere vas a ne vašu konkurenciju

Kako stvoriti konkurentsku prednost : dajte klijentu razlog da izabere vas a ne vašu konkurenciju
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač Naklada Ljevak
Prevoditelj Nikola Krnjaić
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789531788977
ISBN10 9531788979
Godina 2007
Broj stranica 207
Format 18 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Zašto bi klijent izabrao baš Vašu tvrtku? Bilo da ste proizvođač, distributer ili pružatelj usluga ako nemate odgovor na postavljeno pitanje sigurno je da gubite mušterije, klijente i svoj dio kolača na tržištu. Ova knjiga pokazuje kako otkriti svoje konkurentske prednosti i iskoristiti ih na tržištu, što će osigurati sklapanje novih poslova, zadržavanje klijenata i prednost nad konkurencijom.