| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | Jakubin i sin |
| Prevoditelj | Željko Jakubin i Branimir Tomčić |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789539620866 |
| ISBN10 | 9539620864 |
| Godina | 1998 |
| Broj stranica | 142 |
| Format | - |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Mali i srednji poduzetnici moraju planirati na način koji je u poslovnom svijetu uobičajen i prihvaćen, kako bi se održali na tržištu. Dobar plan marketinga jezgra je poslovnog plana i putokaz pomoću kojega će poduzeće doći do postavljenog cilja. Knjiga "Kako napraviti plan marketinga" pomoći će poduzetniku da postavi svoje strateške ciljeve, podijeli ih u kratkoročne zadatke i detaljne svakodnevne marketinške akcije. Knjiga se bavi odgovorima na pitanja: kako pronaći najbolje potencijalne kupce, kako se razlikovati od konkurencije, kako formirati cijene koje će donijeti najveću dobit i kako napraviti plan prodaje i ostalih marketinških akcija koje donose rezultate.