Neven Šerić, Marijana Jurišić - Istraživanje tržišta za turističke subjekte

Istraživanje tržišta za turističke subjekte
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač Redak
Prevoditelj -
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789533361666
ISBN10 9533361662
Godina 2014
Broj stranica 185
Format 22 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Knjiga Istraživanje tržišta za turističke subjekte obrađuje metodologiju koja se primjenjuje u suvremenoj praksi istraživanja tržišta u turizmu. Detaljno su obrađene sve relevantne metode iskoristive za tu svrhu. 

U uvodnom dijelu se govori o preporučljivim koncepcijama marketinga za istraživanje tržišta u turizmu, te se daju smjernice za kreiranje marketinškog informacijskog sustava za svaki receptivni i drugi turistički subjekt. Ukazano je na značaj razlikovanja trendova i hirova, te na specifičnosti istraživanja u analizi emitivnih i receptivnih turističkih tržišta.

Drugo poglavlje obrađuje različite pristupe u provedbi istraživanja tržišta u turizmu u kontekstu donošenja odluka u poslovanju turističkih subjekata. Predstavljene su mogućnosti i specifičnosti praćenja tržišta u usporedbi s istraživanjem tržišta u užem smislu.

Metodološki pristupi u istraživanju tržišta u turizmu su predstavljeni u trećem poglavlju koje obrađuje problematiku definiranja ciljeva, business intelligence u turističkim istraživanjima, te naznačava temeljne razlike primarnih i sekundarnih istraživanja tržišta u turizmu.

Četvrto poglavlje obrađuje značaj, izvore i posebne evidencije u kojima turistički subjekti bilježe i upravljaju sekundarnim podacima.

U petom poglavlju se predstavljaju oblici i metode izviđajnih istraživanja u turizmu (analiza odabranih slučajeva, pilot studije i dr.).

Šesto poglavlje u cijelosti obrađuje primjenjivost deskriptivnih istraživanja u turizmu.

Sedmo poglavlje obrađuje primarne podatke, pristupe i metode prikupljanja primarnih podataka, te prednosti i nedostatke svake od metoda kako bi se preciznije moglo odabrati metodu primjerenu pojedinom turističkom subjektu koji se odlučuje za ovakva istraživanja.

U osmom poglavlju se predstavljaju vrste i preporučljivi načini kreiranja relevantnih uzoraka za istraživanja u turizmu. 

Deveto poglavlje obrađuje najvažnije metode kvalitativnih istraživanja u turizmu (Life history metoda, metoda fokus grupe, metoda osobnih dnevnika, metoda studija slučaja, metoda analize sadržaja).

Završna poglavlja predstavljaju praktične smjernice za terensku provedbu istraživanja receptivnih i emitivnih turističkih tržišta, te za sve faze analize rezultata istraživanja (razvrstavanje i kontrola prikupljenih podataka, statističku obradu podataka i izradu izvješća o provedenom istraživanju). 

Knjiga obrađuje znanstvenu problematiku istraživanja tržišta u turizmu za visokoškolske institucije (smjerovi primijenjenog marketinga i studij turizma) na pragmatičan način, što je čini iskoristivom literaturom i za samostalnu provedbu projekata istraživanja tržišta u turizmu marketinških odjela turističkih poslovnih subjekata.