| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | Redak |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789533361666 |
| ISBN10 | 9533361662 |
| Godina | 2014 |
| Broj stranica | 185 |
| Format | 22 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Knjiga Istraživanje tržišta za turističke subjekte obrađuje metodologiju koja se primjenjuje u suvremenoj praksi istraživanja tržišta u turizmu. Detaljno su obrađene sve relevantne metode iskoristive za tu svrhu.
U uvodnom dijelu se govori o preporučljivim koncepcijama marketinga za istraživanje tržišta u turizmu, te se daju smjernice za kreiranje marketinškog informacijskog sustava za svaki receptivni i drugi turistički subjekt. Ukazano je na značaj razlikovanja trendova i hirova, te na specifičnosti istraživanja u analizi emitivnih i receptivnih turističkih tržišta.
Drugo poglavlje obrađuje različite pristupe u provedbi istraživanja tržišta u turizmu u kontekstu donošenja odluka u poslovanju turističkih subjekata. Predstavljene su mogućnosti i specifičnosti praćenja tržišta u usporedbi s istraživanjem tržišta u užem smislu.
Metodološki pristupi u istraživanju tržišta u turizmu su predstavljeni u trećem poglavlju koje obrađuje problematiku definiranja ciljeva, business intelligence u turističkim istraživanjima, te naznačava temeljne razlike primarnih i sekundarnih istraživanja tržišta u turizmu.
Četvrto poglavlje obrađuje značaj, izvore i posebne evidencije u kojima turistički subjekti bilježe i upravljaju sekundarnim podacima.
U petom poglavlju se predstavljaju oblici i metode izviđajnih istraživanja u turizmu (analiza odabranih slučajeva, pilot studije i dr.).
Šesto poglavlje u cijelosti obrađuje primjenjivost deskriptivnih istraživanja u turizmu.
Sedmo poglavlje obrađuje primarne podatke, pristupe i metode prikupljanja primarnih podataka, te prednosti i nedostatke svake od metoda kako bi se preciznije moglo odabrati metodu primjerenu pojedinom turističkom subjektu koji se odlučuje za ovakva istraživanja.
U osmom poglavlju se predstavljaju vrste i preporučljivi načini kreiranja relevantnih uzoraka za istraživanja u turizmu.
Deveto poglavlje obrađuje najvažnije metode kvalitativnih istraživanja u turizmu (Life history metoda, metoda fokus grupe, metoda osobnih dnevnika, metoda studija slučaja, metoda analize sadržaja).
Završna poglavlja predstavljaju praktične smjernice za terensku provedbu istraživanja receptivnih i emitivnih turističkih tržišta, te za sve faze analize rezultata istraživanja (razvrstavanje i kontrola prikupljenih podataka, statističku obradu podataka i izradu izvješća o provedenom istraživanju).
Knjiga obrađuje znanstvenu problematiku istraživanja tržišta u turizmu za visokoškolske institucije (smjerovi primijenjenog marketinga i studij turizma) na pragmatičan način, što je čini iskoristivom literaturom i za samostalnu provedbu projekata istraživanja tržišta u turizmu marketinških odjela turističkih poslovnih subjekata.