| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | Paradox |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789537804053 |
| ISBN10 | 9537804054 |
| Godina | 2016 |
| Broj stranica | 192 |
| Format | 24 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
U ovoj ćemo knjizi objasniti što je internet marketing, njegove osnovne značajke te kako se njime služiti i koje alate koristiti; koje su to osnovne točke dobrog vođenja smještajnih jedinica; da li se odlučiti na samo jedan ili više alata reklamiranja putem interneta; budućnosti oglašavanja istog; koliko je važna informatička pismenost; je li važno koliko smještajnih kapaciteta imate ili ne... Obraditi ćemo teme izrade web stranice i njenog sadržaja, korištenje modernih rezervacijskih sustava i oglašivačkih portala, turističkih i putničkih agencija, reklamiranje na Google pretraživaču i još mnogo toga. Dotaknuti ćemo se uspješnog i manje uspješnog vođenja poslovanja putem interneta te navesti primjere. Isto tako, pridonijeti ćemo na važnosti kako obalnog tako i gorskog i kontinentalnog turizma, sve razvijenijeg i važnijeg sektora hrvatskog turizma. Ova knjiga će vam pomoći da pronađete idealne alate za komunikaciju sa vašim postojećim gostima te da popunite svoje kapacitete novim gostima koji će za vas tek doznati.