Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
Izdavač | Inmag |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Meki |
ISBN13 | 9789537487041 |
ISBN10 | 9537487040 |
Godina | 2010 |
Broj stranica | 370 |
Format | 24 cm |
Prodajna cijena (Odlično stanje) | 7,50 € Kupi |
U knjizi autor na razumljiv, precizan i sažet način obrađuje najvažnije poveznice suvremenog marketinga i prava intelektualnog vlasništva. Nastoji zadržati strukturu znanstvenog pristupa suvremenom marketingu kao i pravnoj teoriji iz domene intelektualnog vlasništva i ravnomjerno ih promatrati kao sudionike u svakodnevnoj gospodarskoj praksi, što višestruko doprinosi vrijednosti izdanja.
Autor uspješno nalazi balans između izbora tema kako s marketinških tako i sa pravnih aspekata problematike, te nastoji i uspijeva uravnotežiti dubinu prikaza potrebnu manje stručnim čitateljima.