| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | Inmag |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789537487041 |
| ISBN10 | 9537487040 |
| Godina | 2010 |
| Broj stranica | 370 |
| Format | 24 cm |
| Prodajna cijena (Odlično stanje) | 4,68 € Kupi |
U knjizi autor na razumljiv, precizan i sažet način obrađuje najvažnije poveznice suvremenog marketinga i prava intelektualnog vlasništva. Nastoji zadržati strukturu znanstvenog pristupa suvremenom marketingu kao i pravnoj teoriji iz domene intelektualnog vlasništva i ravnomjerno ih promatrati kao sudionike u svakodnevnoj gospodarskoj praksi, što višestruko doprinosi vrijednosti izdanja.
Autor uspješno nalazi balans između izbora tema kako s marketinških tako i sa pravnih aspekata problematike, te nastoji i uspijeva uravnotežiti dubinu prikaza potrebnu manje stručnim čitateljima.