| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | TIVA |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789537304348 |
| ISBN10 | 9537304345 |
| Godina | 2008 |
| Broj stranica | 288 |
| Format | 25 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
U knjizi se obrađuje problematika izravnog marketinga odnosno informacijski vođenog markentinškog procesa i njegova povezanost s tehnologijom baza podataka koja omogućuje otvaranje niza novih poslovnih mogućnosti. Knjiga je podijeljena u tri cjeline kroz koje je obrađen sam pojam tržišta, marketinški miks, izravni marketing, razrađeno prepoznavanje kupaca, kanali koji omogućuju izravan marketing, geomarketing, utjecaj poštanskog tržišta na razvoj marketinga, tehnologije masovne produkcije dokumenata, mobilno trgovanje i na samom kraju upravljanje troškovima kao bitnoj stavci za poslovni uspjeh svakog poduzeća.