| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | M.E.P. Consult |
| Prevoditelj | Mira Armour ... et al. |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789536807390 |
| ISBN10 | 9536807394 |
| Godina | 2009 |
| Broj stranica | 289 |
| Format | 24 cm |
| Obavijest |
13,33 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Čuveni guru marketinga, Kotler, postavlja pitanje: Možemo li biti sretnije društvo? Pokazuje se, još ne: za tu je sreću potrebno više darivanja, manje uzimanja. Kotler u ovoj knjizi spaja teoriju i praksu, upućuje kako raditi, kako izabrati akciju, kako se organizirati, daje terminologiju, alate i tehnike. Prikazana je svjetska praksa kroz primjere šezdesetak kompanija kao što su Dell, FedEx, Hewlett-Packard, Levi Straus i Starbucks.