Maja Stanić ... et al. - Destinacijske menadžment kompanije : priručnik za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing

Destinacijske menadžment kompanije : priručnik za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač Udruga hrvatskih putničkih agencija
Prevoditelj -
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789539943514
ISBN10 9539943515
Godina 2008
Broj stranica 286
Format 24 cm
Prodajna cijena (Odlično stanje) 60,00 Kn Kupi

KNJIGA «DESTINACIJSKE MENADŽMENT KOMPANIJE» - Radi se o prvoj ovakvoj knjizi u nas, u stvari priručniku za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing. Kao što je poznato hrvatskim destinacijama nedostaju atraktivni programi, posebice oni namijenjeni individualnim gostima izvan glavne sezone. U novom strateškom marketinškom planu HTZ-a za razdoblje od 2008. do 2011. godine i na nacionalnom planu i po klasterima, očekuje se da će kao objedinitelji svih programa u destinacijama i njihove promidžbe biti naznačene turističke zajednice koje će trebati poslovati kao destinacijske menadžment organizacije (knjiga naglašava potrebe restrukturiranja i značajnih promjena u radu!) i objedinjavati javni i privatni sektor a krreatori i realizatori programa će biti destinacijske menadžment kompanije. U ove bi se kompanije prvenstveno trebale restrukturirati postojeće receptivne agencije, a tamo gdje agencije ne budu tako poslovale vjerojatno će se osnivati nove kompanije koje će zauzeti njihovo mjesto. Već sada se zna da bi u Hrvatskoj trebalo pedesetak takvih d.m.c-eva.