| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | Udruga hrvatskih putničkih agencija |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789539943514 |
| ISBN10 | 9539943515 |
| Godina | 2008 |
| Broj stranica | 286 |
| Format | 24 cm |
| Obavijest |
7,41 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
KNJIGA «DESTINACIJSKE MENADŽMENT KOMPANIJE» - Radi se o prvoj ovakvoj knjizi u nas, u stvari priručniku za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing. Kao što je poznato hrvatskim destinacijama nedostaju atraktivni programi, posebice oni namijenjeni individualnim gostima izvan glavne sezone. U novom strateškom marketinškom planu HTZ-a za razdoblje od 2008. do 2011. godine i na nacionalnom planu i po klasterima, očekuje se da će kao objedinitelji svih programa u destinacijama i njihove promidžbe biti naznačene turističke zajednice koje će trebati poslovati kao destinacijske menadžment organizacije (knjiga naglašava potrebe restrukturiranja i značajnih promjena u radu!) i objedinjavati javni i privatni sektor a krreatori i realizatori programa će biti destinacijske menadžment kompanije. U ove bi se kompanije prvenstveno trebale restrukturirati postojeće receptivne agencije, a tamo gdje agencije ne budu tako poslovale vjerojatno će se osnivati nove kompanije koje će zauzeti njihovo mjesto. Već sada se zna da bi u Hrvatskoj trebalo pedesetak takvih d.m.c-eva.