Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
Izdavač | Golden marketing - Tehnička knjiga |
Prevoditelj | Marina Zubak Pivarski |
Vrsta uveza | Tvrdi |
ISBN13 | 9789532123319 |
ISBN10 | 9532123318 |
Godina | 2008 |
Broj stranica | 250 |
Format | 23 cm |
Prodajna cijena (Dobro stanje) | 5,00 € Kupi |
Utjecaj brendova na popularnu kulturu odavno je izašao iz izvornih, komercijalnih okvira i danas je sveprisutan u našemu socijalnom i kulturnom životu. Marketinški “mag” i jedan od vodećih svjetskih teoretičara i praktičara korporacijskog identiteta Wally Olins u ovoj zanimljivoj i lako čitljivoj knjizi daje osnovna pravila za uspješan branding u 21. stoljeću. Objašnjava zašto je razumijevanje veza između kompanije, brenda i potrošača vitalno važno za komercijalni uspjeh.
Dajući objašnjenje zašto najuspješniji brendovi na svijetu trijumf duguju vjeri koju u njih imaju i potrošači koji ih kupuju i zaposlenici koji ih stvaraju, ta je knjiga nezaobilazno štivo za svakoga tko je na bilo koji način uključen u marketing.