Wally Olins - Brendovi : marke u suvremenom svijetu

Brendovi : marke u suvremenom svijetu
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač Golden marketing - Tehnička knjiga
Prevoditelj Marina Zubak Pivarski
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789532123319
ISBN10 9532123318
Godina 2008
Broj stranica 250
Format 23 cm
Prodajna cijena (Dobro stanje) 92,00 Kn Kupi

Utjecaj brendova na popularnu kulturu odavno je izašao iz izvornih, komercijalnih okvira i danas je sveprisutan u našemu socijalnom i kulturnom životu. Marketinški “mag” i jedan od vodećih svjetskih teoretičara i praktičara korporacijskog identiteta Wally Olins u ovoj zanimljivoj i lako čitljivoj knjizi daje osnovna pravila za uspješan branding u 21. stoljeću. Objašnjava zašto je razumijevanje veza između kompanije, brenda i potrošača vitalno važno za komercijalni uspjeh.

Dajući objašnjenje zašto najuspješniji brendovi na svijetu trijumf duguju vjeri koju u njih imaju i potrošači koji ih kupuju i zaposlenici koji ih stvaraju, ta je knjiga nezaobilazno štivo za svakoga tko je na bilo koji način uključen u marketing.