Wally Olins - Brendovi : marke u suvremenom svijetu

Brendovi : marke u suvremenom svijetu
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač Golden marketing - Tehnička knjiga
Prevoditelj Marina Zubak Pivarski
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789532123319
ISBN10 9532123318
Godina 2008
Broj stranica 250
Format 23 cm
Prodajna cijena (Dobro stanje) 5,00 € Kupi

Utjecaj brendova na popularnu kulturu odavno je izašao iz izvornih, komercijalnih okvira i danas je sveprisutan u našemu socijalnom i kulturnom životu. Marketinški “mag” i jedan od vodećih svjetskih teoretičara i praktičara korporacijskog identiteta Wally Olins u ovoj zanimljivoj i lako čitljivoj knjizi daje osnovna pravila za uspješan branding u 21. stoljeću. Objašnjava zašto je razumijevanje veza između kompanije, brenda i potrošača vitalno važno za komercijalni uspjeh.

Dajući objašnjenje zašto najuspješniji brendovi na svijetu trijumf duguju vjeri koju u njih imaju i potrošači koji ih kupuju i zaposlenici koji ih stvaraju, ta je knjiga nezaobilazno štivo za svakoga tko je na bilo koji način uključen u marketing.