Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
Izdavač | M.E.P. Consult |
Prevoditelj | - |
Vrsta uveza | Tvrdi |
ISBN13 | 9789536807376 |
ISBN10 | 9536807378 |
Godina | 2008 |
Broj stranica | 414 |
Format | 24 cm |
Prodajna cijena (Vrlo dobro stanje) | 8,73 € Kupi |
Knjizi o praksi brandinga i kreiranja marke osnova je znanstvena (doktorska) disertacija koja se temelji na činjeničnom izlaganju o značenju marke i marketinškog projekta. Autor iscrpno analizira marku i marketinški model od zamišljenoga do vizualnog nastanka onoga što će predstavljati proizvod na tržištu. Iskustvo brandinga izneseno je kroz sveukupan tekst, u kontekstu tržišta i njegovih potreba. Uključeni su središnji i sporedni čimbenici u stvaranju marke, psihologija tržišta, posebno sociološki i kulturološki fenomeni brandinga. Vrijednost marke promišlja se unutar tvrtke.