Zvonimir Pavlek - Branding : kako izgraditi najbolju marku

Branding : kako izgraditi najbolju marku
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing
Izdavač M.E.P. Consult
Prevoditelj -
Vrsta uveza Tvrdi
ISBN13 9789536807376
ISBN10 9536807378
Godina 2008
Broj stranica 414
Format 24 cm
Prodajna cijena (Vrlo dobro stanje) 8,73 € Kupi

Knjizi o praksi brandinga i kreiranja marke osnova je znanstvena (doktorska) disertacija koja se temelji na činjeničnom izlaganju o značenju marke i marketinškog projekta. Autor iscrpno analizira marku i marketinški model od zamišljenoga do vizualnog nastanka onoga što će predstavljati proizvod na tržištu. Iskustvo brandinga izneseno je kroz sveukupan tekst, u kontekstu tržišta i njegovih potreba. Uključeni su središnji i sporedni čimbenici u stvaranju marke, psihologija tržišta, posebno sociološki i kulturološki fenomeni brandinga. Vrijednost marke promišlja se unutar tvrtke.