| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Ekonomija - Marketing |
| Izdavač | M.E.P. Consult |
| Prevoditelj | - |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789536807376 |
| ISBN10 | 9536807378 |
| Godina | 2008 |
| Broj stranica | 414 |
| Format | 24 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Knjizi o praksi brandinga i kreiranja marke osnova je znanstvena (doktorska) disertacija koja se temelji na činjeničnom izlaganju o značenju marke i marketinškog projekta. Autor iscrpno analizira marku i marketinški model od zamišljenoga do vizualnog nastanka onoga što će predstavljati proizvod na tržištu. Iskustvo brandinga izneseno je kroz sveukupan tekst, u kontekstu tržišta i njegovih potreba. Uključeni su središnji i sporedni čimbenici u stvaranju marke, psihologija tržišta, posebno sociološki i kulturološki fenomeni brandinga. Vrijednost marke promišlja se unutar tvrtke.