Aleksandra Soboleva, Katarina Emeljanova - Pišem bez pogrješaka : igre, vježbe i aktivnosti za pomoć djeci s teškoćama u pisanju s uputama i preporukama neuropsihologa

Pišem bez pogrješaka : igre, vježbe i aktivnosti za pomoć djeci s teškoćama u pisanju s uputama i preporukama neuropsihologa
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Edukacija djece
Izdavač Planet Zoe
Prevoditelj Ilona Posokhova
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789537685119
ISBN10 953768511X
Godina 2010
Broj stranica 106
Format 23 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Kada djetetova bilježnica zove: „Upomoć!“
Približno 25 posto osnovaca danas ima teškoće u ovladavanju pismenošću. Ta nam činjenica govori da četvrtina dječje populacije ne vlada svojim materinskim jezikom! Još više rastužuje spoznaja da teškoće u čitanju i pisanju, nastale još u osnovnoj školi, ostaju prisutne tijekom cijelog života. Poslije mature, pa čak i nakon završenih studija, mnogi ljudi i dalje griješe u pisanju i ne znaju se pismeno izražavati. Nemoguće je pomiriti se s takvom situacijom. Pokušajmo izdvojiti nekoliko osnovnih i učestalih problema:

-  neoblikovanost slike slova i slike riječi, propuštanje i miješanje slova i slogova;
-  nečitak rukopis;
-  nepoznavanje osnova pravopisa i mnogo pravopisnih pogrješaka;
- nesklad između poznavanja pravopisnih pravila i stvarnog pisanja, odnosno nesposobnost primjene pravila u procesu pisanja;
-  nesposobnost sastavljanja smislenih i logičnih tekstova;
- odsutnost ljubavi ili čak mržnja prema čitanju;
- negativan stav prema satovima materinskog jezika.

Događa se da dijete s urednim sluhom, vidom i inteligencijom ne može ovladati pravilnim pisanjem zbog nezrelosti dijelova mozga odgovornih za motoričku funkciju ruku, slušnu pažnju i vizualno-prostornu orijentaciju. Upravo to i postaje najčešći razlog niske razine pismenosti, lošeg rukopisa i, posljedično, neprimjerenog ponašanja na nastavi.