| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Društvo & društvene znanosti |
| Izdavač | Adizes |
| Prevoditelj | Nada Tešić |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9788676680160 |
| ISBN10 | 8676680167 |
| Godina | 2004 |
| Broj stranica | 280 |
| Format | 24,5 cm |
| Obavijest | knjiga nije dostupna Obavijesti me |
U prošlosti su kompanije učile svoje zaposlene o kvaliteti. U suvremenoj nestabilnoj privredi, poslodavci moraju staviti naglasak na značaj stjecanja profita. Uz mnoštvo primjera sa svjetskog tržišta, Adrian Slywotzky vas vodi do viših nivoa umijeća poslovanja. Svako od dvadeset i tri poglavlja u ovoj konciznoj knjizi punoj izazova iznosi drugačiji, snažan poslovni model... i provokativan dijalog između izuzetnog učitelja Davida Zaoa i njegovog mladog štićenika. Otkrivaju se nevidljivi ali značajni glavni principi koji omogućuju poduzećima da prežive i napreduju u bilo kakvoj privrednoj klimi. Sudjelujući u svakoj sesiji pored jednog ovakvog majstora i vi ćete naučiti na koji to način vaša kompanija i vaši konkurenti stječu profit... koji pristup se može najbolje primjeniti na vašu stategiju stvaranja profita... točno koje mjere može poduzeti vaša organizacija u naredih devedeset dana da bi poboljšala svoj saldo... i još mnogo toga.