| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Društvo & društvene znanosti |
| Izdavač | Naklada Jesenski i Turk |
| Prevoditelj | Snježan Hasnaš |
| Vrsta uveza | Meki |
| ISBN13 | 9789532227390 |
| ISBN10 | 9532227393 |
| Godina | 2016 |
| Broj stranica | 296 |
| Format | 23 cm |
| Obavijest |
14,63 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Pojam spektakla kao događaja od važnosti je kod istraživanja promjene percepcije (kinematičkog) subjekta u filmskoj umjetnosti. Spektakl kao događaj u filmu mijenja plastičnost prostora/vremena, proizvodi nove vrijednosti i rekonstruira sliku. Medijalizacija samog događaja kao i novi oblik temporalnosti utječe na već unaprijed tehnološki zadanu percepciju. Kinematički način proizvodnje slike kod Jonathana Bellera iznova istražuje pojam gledanja kao ključnog u stvaranju nove paradigme slike spektakla. Subjekt procesom gledanja filma reorganizira društvo i paradoksalno samog sebe dok slika postaje rezultat proizvodnje. Problematika gledanja i percepcije dovodi do kolapsa prirode slike. Kinematičkim načinom proizvodnje slike dolazi do postava novog društvenog odnosa, totalnosti tih odnosa, ali i novog načina korporalnosti. Kinematografija i opticaj slike mijenjaju odnos jezik-slika-tijelo te uspostavljaju novi kinematički kapital.