| Žanr | Stručna literatura - Znanje - Učenje - Društvo & društvene znanosti |
| Izdavač | Lumen Izdavaštvo |
| Prevoditelj | Vedran Pavlić i Bernardica Kopilaš |
| Vrsta uveza | Tvrdi |
| ISBN13 | 9789537829247 |
| ISBN10 | 9537829243 |
| Godina | 2012 |
| Broj stranica | 386 |
| Format | 23,5 cm |
| Obavijest |
7,35 knjiga nije dostupna Obavijesti me |
Od novotarije nastale u studentskoj sobi Facebook je prerastao u tvrtku s 500 milijuna korisnika: jedna je od najbrže rastućih tvrtki u povijesti gospodarstva i ključan dio života ne samo tinejdžera nego i stotina milijuna odraslih. Izmijenio je društveni život na Zemlji, bio ključnim elementom velikih političkih prosvjeda, postao sveprisutan u svijetu marketinga, izmijenio politiku, gospodarstvo, čak i način na koji pristupamo vlastitu identitetu. To je Facebook efekt. Kako je 19-godišnji harvardski student osnovao tvrtku koja je transformirala internet i kako ju je razvio do današnjih razmjera? Ovo je priča Marka Zuckerberga, priča o Facebooku i njegovu utjecaju na naše živote. Kirkpatrick pokazuje kako je Zuckerberg uporno odbijao odustati od svoje vizije ustrajno dajući prednost rastu kompanije umjesto povećanju zarade i inzistirajući na tome da Facebook mora dominirati komunikacijom na internetu. SIMON & SCHUSTER, EDITORIAL Kirkpatrick čitatelju nudi detaljan prikaz načina na koji je ta tvrtka od projekta iz sobe jednoga harvardskog studenta 2004. godine prerasla u drugi najposjećeniji website na svijetu nakon Googlea. MICHIKO KAKUTANI, THE NEW YORK TIMES