Thomas Gad - 4-D Branding : razbijanje korporacijskog koda mrežne ekonomije

4-D Branding : razbijanje korporacijskog koda mrežne ekonomije
Žanr Stručna literatura - Znanje - Učenje - Društvo & društvene znanosti
Izdavač Differo
Prevoditelj Marta Zebić
Vrsta uveza Meki
ISBN13 9789539654540
ISBN10 9539654548
Godina 2005
Broj stranica 238
Format 20 cm
Obavijest knjiga nije dostupna Obavijesti me

Autor "4-D Brandinga" vam omogućuje pristup revolucionarnom četiri-dimenzionalnom modelu prijeko potrebnom da biste mogli razumijeti brandove snage i slabosti. Model se može koristiti da bi se stvorio novi brand ili analizirale strateške opcije za već postojeće brandove. Model omogućuje tvrtkama da stvore svoj vlastiti jedinstveni "brand kod" ili "mindspace", jedinstveni korporativni DNA koji može unaprijediti svaki aspekt vašeg poslovanja - od inovacije produkta do zapošljavanja pravog kadra.

4-D model sačinjavaju: funkcionalna dimenzija koja opisuje jedinstvene osobine vašeg proizvoda ili usluge; socijalna dimenzija koja govori o iskustvu korisnika vaše usluge ili proizvoda, kao što je Starbucks učinio kada je predstavio europsku kulturu kave u SAD; mentalna dimenzija koja je ključna za stjecanje individualnog iskustva kroz brand, kao što je Nike učinio sa sloganom "Just do it", gradeći sustav vrijednosti u glavama vaših korisnika; te duhovna dimenzija koja je usko povezana za korisnikovim sustavom vjerovanja kao što je Anita Roddick učinila sa svojim Body Shopom. 

Tvrtke investiraju pravo bogatstvo u stvaranje i održavanje svojih brandova. Većina tog budžeta je potrošena bez jasnih ciljeva ili prethodno utvrđenih alata za ocjenjivanje ucinka. 4-D Branding nudi jasan analitički koncept i metodu mjerenja učinka vašeg branda; model je poduprijet mnogim primjerima iz poslovnog svijeta. 

Švedanin Thomas Gad izumio je 4-D Branding model. Ima više od dvadeset godina iskustva u reklamnoj industriji: kao autor prava, kreativni direktor i brand strateg. Prije nego što je pokrenuo vlastitu tvrtku, radio je za Grey Advertising International sa domaćim i stranim klijentima kao što su Nokia (Connecting People), SAS, Procter & Gamble, Compaq, Microsoft, Telia and Merita-Nordbanken. 

Thomas Gad je osnivač Futurebrands.com, lociranog u Stockhlomu koji je nedavno spojen sa Conradi Hvid u novu tvrtku pod nazivom Differ. Metoda koju je izumio za stvaranje, transformiranje i održavanje brandova jedinstvena je i trenutno vrlo tražena. Thomas Gad ima dvoje djece i u slobodno vrijeme vozi vlastiti avion. Takoder uživa u lovu, skijanju i pisanju.